Thursday, May 21, 2009

Kenapa Pedestrian..?



salam...

soalan yang bagus..kenapa pedestrian? tak susur gajah ke, korridor ke..pedestrian gak yang dipilih..tak bahasa ibunda btol...tp ok ape..sokong kerajaan yg menganjurkan PPSMI..so, cakap omputeh la..pedestrian..

kalo dalam kamus oxford, pedestrian maknanye = a person walking rather than walking in a vehicle..hahaha..maknyenye berjalan la..bukan naik motor atau bawak kereta kat susur gajah tuh..tak muat nak bawak kereta..moto boleh kot..tp nnt kena maki plak ngan pedestrian² yang lain...

berbalik kenapa aku memilih pedestrian..sbenanye, takde sebab spesifik pun..bile aku nak start blog nih, tetiba terpancar perkataan pedestrian kat kepala aku..so, aku tulis la..hm..mungkin jugak sebab aku ni kipas susah mati LIVERPOOL..kalo liverpool die slalu cakap You'll Never Walk Alone..hmm.."anda tidak akan berjalan keseorangan"...so, mari kita berjalan bersama-sama..

in conclusion, aku rasa, pilihan aku ni btol kot..pedestrian..

adios..



No comments:

Post a Comment