Sunday, May 24, 2009

Sepang Drag Battle 2009 (round 1)



salam..

bertemu kembali...kepenatan..celik² mata, tgk jam dah pkol 1.30pm..peghh..lama gile tdo! hahaha.."bedooh" org ganu kata..hahaha..tp tak la bedooh sangat..aku tdo lpas subuh..so kalo kire, btol la 7 jam aku tdo..hahahah...
seharian duduk dalam kereta, gi roadshow GT Japan kat Sunway, cari sponsor untuk PEC, pastu malam gi Sepang..tgk drag battle..sehari suntuk berhabis masa untuk kereta..tgk kereta,duduk dalam kereta, tgk kereta, duduk dalam kereta lagi.."sapa cerohh kereta!" kata yamin lagi...


tp sedikit kekecewaan melanda mlm td..sblom ni tiket untuk masuk ke paddock RM30 je..kali nih, waktu ktorang sampai kat kaunter tiket, harga dah naik jadik RM50! peghh...mahal gile! mmg tak masuk la..dah la tgh sengkek..takkan nak bli tiket RM50..last² beli tiket RM10 je..duduk kat grand stand..ok la tuh..jauh² datang dr gombak, takkan nak patah balik..duduk je la kat grandstand...better than nothing!

kategori yg menjadi tumpuan of cos la Open, ngan Vtec...Agak menarik gak la kali nih,kategori open, ade kereta2 best join..EVO,SYLVIA,RX7...takde la satria je... hahaha..tapi tak bermakna evo or sylvia tuh boleh menang! hahaha..kereta yg menang untuk kategori open mlm td kalo tak silap aku, kereta DAIHATSU CHARADE! hahahaha..amacam? 2 kali tapau kereta EVO! 2 bijik! bukan sebijik...tp kereta juara bertahan, satria kuning pun laju gak! charade tu buat 10.++ saat, satria tu plak buat 11.++ saat..peghh..berdesup!

selain tgk kereta² yg berlumba, kereta² yang datang pon hebat² gak..time ni lah sume tayang kereta masing²...Skyline GTR34 ada, EVO VII, EVO IX, TOYOTA IMPREZA..ehh silap..SUBARU IMPREZA, MAZDA RX7 pon ade...kalo wira convert EVO tu takyah cakap la..mmg banyak dan berbagai warna..aku sendiri datang naik EVO III convert PROTON WIRA..ehh..silap..terbalik..tapi bukan kereta aku la..kereta mmber aku, yamin..hahaha...masing² usha kereta² lain..ade ekzos kecik, ekzos besar, ekzos rare...!lampu kuning, lampu ijau..sume ade..hahaha nice gile!

aduh..banyak plak aku membebel..stop dulu la..round 2 plak..bulan Julai..

adios...

No comments:

Post a Comment